There will be no Panaad and Stations of the Cross in Camiguin this year after Governor Jurdin Jesus M. Romualdo prohibited such activities including swimming in beaches beginning today up to Easter Sunday. Meanwhile, those entering offices, establishments and public markets will also be required to present their Clean Camiguin QR Code as means of contact tracing amid the pandemic.
Read Gov. Romualdo’s pronouncements below.
INFO TO ALL CAMIGUINONS:
(1) BAWAL MALIGO SA DAGAT KARON SABADO DE GLORIA UG EASTER SUNDAY UG SA MGA SUNOD NA ADLAW MA.BATA OR ADULTS
(2) GINADILI ANG PAGBAKLAY PASUMANGIL ANG PANAAD
(3) GINADILI POD ANG MAG. STATION OF THE CROSS SA DALAN UG SA WITHIN SA BARANGAY NGA DALAN
(4) BAWAL ANG BATA MAG GAWAS GAWAS SA BALAY LABI NA GAYOD MAG BIKE (PLS REFER TO EO 49F)
(5) SUGOD APRIL 1, 2021 TANAN MO SULOD SA MGA OPISINA, ESTABLISHMENTS UG MERKADO CLEAN CAMIGUIN QR CODE NA ANG GAMITON DI NA KASULOD PAG WALAY QR CODE PARA DALI RA MAG CONTACT TRACING
(6) STAY AT HOME! ALWAYS WEAR FACE MASK, FACE SHIELD AND OBSERVE SOCIAL DISTANCING AT ALL TIMES.